سوالات پر تکرار درباره تزریق ژل

آنچه در این مطلب میخوانید

آیا تزریق ژل خطرناک است؟

در صورتی که تزریق ژل توسط پزشک متخصص پوست با مهارت و دارای مجوز انجام شود، این روش عوارض بسیار کمی دارد و خطرناک نیست. اما اگر تزریق ژل توسط افراد غیرحرفه‌ای و با مواد غیر استاندارد انجام شود، احتمال خطراتی مانند نشت ژل، عدم تقارن و نابینایی وجود دارد.

پاسخ به سوالات درباره تزریق ژل

آیا تزریق ژل در دوران بارداری و شیردهی خطرناک است؟

بر اساس تحقیقاتی که اخیراٌ توسط متخصصان پوست، مو وزیبایی انجام شده است، اثرات مبت یا منفی تزریق ژل در دوران بارداری ناشناخته است. مطالعات کافی در مورد ایمنی محصولات انجام نشده است. همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد برای مادر یا فرزند متولد نشده خطرناک است.
به طور کلی پزشکان توصیه می کنند به دلیل عدم وجود شواهد و مدارک مشخص از تأثیر تزریق ژل بر کودک متولد نشده ، تزریق را به دوره پس از زایمان و شیردهی موکول کنید.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

تزریق ژل درد زیادی که غسر قابل تحمل باشد ندارد. پزشک نیز قبل از انجام تزریق از کرم بی‌ حس ‌کننده استفاده می‌ کند. این کرم درد را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. و فقط در زمان تزریق کمی فشار احساس می ‌کنید.

تزریق ژل چقدر طول میکشد؟

کل فرآیند تزریق ژل با توجه به ناحیه تزریق مدت زمانی بین 30 دقیقه تا 2 ساعت ممکن است زمان ببرد.

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم؟

یکی از بهترین راهکارها برای رفع ورم بعد از تزریق ژل که اغلب پزشکان هم آن را توصیه می‌کنند، استفاده از کمپرس یخ می باشد که این کار باعث کاهش تورم می‌شود. توجه داشته باشید که به هیچ وجه یخ را به طور مستقیم بر روی ناحیه تزریقی قرار ندهید و آن را در پلاستیک یا پارچه بگذارید و سپس استفاده کنید.
علاوه بر این نوشیدن آب و مایعات فراوان را فراموش نکنید؛ زیرا خوردن آب و مایعات زیاد موجب هیدراته شدن بدن می‌شود که این کار در کاهش تورم و درمان آن نقش بسزایی دارد.

چند روز بعد از تزریق ژل میتوان لیزر کرد؟

باید بدانید که بعد از تزریق ژل به صورت، به یک ماه نمی توانید از لیزر درمانی در ناحیه صورت استفاده کنید.

دکتر خوب برای تزریق ژل در اصفهان؟

تزریق ژل جزء عمل‌های زیبایی سرپایی محسوب می‌شود اما با توجه به تأثیر به سزایی که در چهره دارد حتما باید نزد پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام شود که علاوه بر آشنایی کامل با آناتومی صورت و چهره‌های مختلف، دارای مهارت تزریق در این زمینه نیز باشد. از دیگر نکات مهم در انتخاب پزشک مناسب برای تزریق ژل استفاده از ژل استاندارد و دارای تائیدیه می باشد. با توجه به این موارد دقت در انتخاب دکتر خوب برای تزریق و بهترین کلینیک دراصفهان امری بسیار مهم و ضروری می باشد که باید قبل از اقدام به تزریق ژل به صورت در این زمینه تحقیق کنید.

آیا می‌ توان ژل و بوتاکس را همزمان تزریق کرد؟

بله، ممکن است پزشک با توجه به شرایط زیباجو گاهی اوقات ترکیبی از هر دو روش زیبایی و درمانی را پیشنهاد کند. بوتاکس و ژل می توانند در کنار هم به عنوان یک مکمل برای زیبایی به کار بروند و هر کدام از این روش ها، تکمیل کننده روش دیگر می باشد. ترکیب این دو روش با درمان انواع مختلف چین و چروک ها منجر به زیبایی و جوانسازی صورت شما می شود. بوتاکس با شل کردن چروک‌ های پویا که در اثر حرکات مکرر صورت مانند اخم کردن و خندیدن ایجاد می‌ شوند و در مقابل تزریق ژل چین و چروک های ساکن را صاف می کند و همچنین حجم از دست رفته را بازیابی می ‌کند که نتیجه استفاده از این دو روش جوانسازی و پر کردن خطوط پوست می باشد.

کسی که داخل دهانش ایمپلنت دندانی دارد می‌تواند فیلر و بوتاکس تزریق کند؟

در صورتی که پروسه کاشت پایه و تعبیه روکش ایمپلنت کامل شده باشد و دندان‌ها و لثه‌ها به یک وضعیت با ثبات و سالم رسیده باشد، مانعی برای تزریق فیلر و بوتاکس وجود ندارد.

آیا اسکار جای جوش با تزریق فیلر و بوتاکس از بین می‌ رود؟

ژل‌ علاوه بر قابلیت های بسیار خوبی که برای رفع مشکلات پوستی همچون افزایش حجم، ایجاد شادابی و زیبایی دارد برای از بین بردن جای اسکار نیزمناسب می باشد. امروزه از ژل ها به عنوان پرکننده ی جای جوش استفاده می شود تا آثار نامطلوب موجود بر روی پوست که ناشی از زخم، اسکار و جوش می باشد ترمیم گردد.


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

معجزه میکرونیدلینگ برای صورتمعجزه میکرونیدلینگ برای صورت

میکرونیدلینگ دستگاهی با سوزن‌ های ریز است که به طور کنترل شده به پوست نفوذ می ‌کند و باعث تحریک فرآیند ترمیم طبیعی پوست می‌ شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک پایین یا تحتانی به کاهش چین و چروک ، پف و تیرگی‌ های زیر چشم کمک کرده و می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چشم ها داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک فوقانی با برطرف کردن علائم پیری در ناحیه چشم و رفع افتادگی پلک رایج‌ ترین جراحی‌ های زیبایی چشم با هدف بهبود ظاهر پلک‌ های افتاده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27