حجم دهی به گونه ها با تزریق چربی

گونه‌ های پرحجم و برجسته به‌ عنوان یکی از عناصر جذابیت در صورت است که باعث جوان‌ تر به نظر رسیدن صورت نیز می‌شود. پر بودن قسمت میانی صورت باعث کشیده شدن قسمت پایینی صورت شده و به ظاهر کلی صورت تعادل بهتری می‌دهد. تزریق چربی به گونه‌ها به عنوان یک روش طبیعی برای حجم‌ دهی به گونه‌ها بسیار محبوب است. این فرآیند با انتقال چربی از سایر قسمت‌های بدن و تزریق چربی برای گونه‌های لاغر، موجب افزایش حجم و بهبود فرم گونه‌ها می‌شود. استفاده از تزریق چربی به صورت برای افرادی که به دنبال افزایش حجم و ایجاد ظاهری جوان‌ تر هستند، گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود. این روش به‌طور طبیعی به حجم‌دهی به گونه‌ها کمک کرده و نتایج قابل توجهی در تزریق چربی به گونه‌ها به همراه دارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی به گونه‌ ها

مراحل تزریق چربی به گونه ‌ها

تزریق چربی به گونه ها

مراقبت‌ های بعد از تزریق چربی به گونه‌ ها

نتایج تزریق چربی به گونه‌ ها

تزریق چربی برای گونه‌ های لاغر یک روش حجیم سازی و گونه گذاری برای زیباتر ساخت چهره و زاویه دار کردن صورت است که در آن هیچ نوع برشی در نواحی مورد نظر ایجاد نمی‎شود و تزریق غالباً بدون خونریزی و درد به سرعت پایان می‌یابد.

کاندیدهای مناسب برای تزریق چربی به گونه‌ ها

به طور کلی ممکن است کاندیدای خوبی برای تزریق چربی به گونه باشید اگر:

ماندگاری نتایج تزریق چربی به گونه‌ ها

ماندگاری تزریق چربی به عواملی همچون سن و سال، اقلیم، ژنتیک و میزان فعالیت بستگی دارد. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به صورت دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین 2 تا 5 سال ماندگاری برای آن متصورند.

عوارض احتمالی تزریق چربی به گونه‌ ها

عوارض تزریق چربی به گونه ها به شرح زیر می باشد:

هزینه تزریق چربی گونه‌ ها

هزینه هر عملی می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. تزریق چربی به صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت تزریق چربی به گونه‌ها می‌تواند به عوامل زیر وابسته باشد:

نتیجه نهایی

گونه ها به طرز شگفت انگیزی نقش مهمی در تعیین زیبایی و تقارن چهره هر فرد دارند. به همین دلیل، تغییرات ظریف در شکل گونه ها از طریق تزریق چربی، می تواند به طور قابل توجهی ظاهر کل صورت ما را بهبود بخشد. حجم‌ دهی به گونه ها یک عمل زیبایی بسیار کم تهاجمی بوده و یکی از بهترین روش های جوانسازی برای زیباجویانی است، که به دنبال تغییرات ظریف تر و طبیعی تر در ناحیه میانی صورت خود هستند. تزریق چربی به گونه، به گونه ها ظاهری حجیم تر و جوان تر بخشیده و جای زخم ها را ترمیم می کند. این روش تزریق کمترین زمان نقاهت را دارد و ثابت شده است که یک گزینه مؤثر و کم تهاجمی برای تقویت ظاهر چهره برای مردان و زنان است. تزریق چربی به گونه‌ و نتایج موفقیت نهایی درمان بستگی به تکنیک پزشک و جذب چربی توسط بدن دارد.


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

همه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعدهمه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعد

عمل بلفاروپلاستی نه تنها به دلایل زیبایی انجام می‌ شود، بلکه در برخی موارد می‌ تواند مشکلات عملکردی مانند محدودیت دید را نیز بهبود بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

استریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستیاستریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستی

استریا یا ترک های پوستی به علت افزایش وزن یا کاهش وزن ناگهانی، بارداری و یا تغییرات هورمونی ایجاد شده و روی شکم ، ران ، بازو و سینه ها دیده می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

نتایج فوری درمان خط اخم با تزریق فیلرنتایج فوری درمان خط اخم با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اخم یک روش غیرجراحی و موثر برای درمان خطوط اخم شناخته شده است. که با استفاده از مواد پر کننده حجم از دست رفته را جایگزین می کند . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16