همه چیز درباره هایفوتراپی

طبیعی‌ ترین و قابل پیش ‌بینی‌ ترین اتفاقی که با افزایش سن رخ می ‌دهد، بروز چین و چروک ها در چهره می باشد. پوست از سن 30 سالگی به بعد با کاهش تولید کلاژن، رفته رفته کیفیت خود را از دست می دهد. از همین رو جست ‌و جوی اکسیرهای جوانی و راه‌هایی برای بازیابی زیبایی از دست رفته، قدمتی بسیار طولانی در تاریخ دارد.
هایفوتراپی یکی از این روش‌های بسیار کارآمد و ایمن است. هدف این روش این می باشد که با ضربه به عمق پوست کلاژن را منقبض کند و در چند ماه آینده تشکیل کلاژن و الاستین جدید را تحریک کند که باعث سفت شدن بیشتر پوست ‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد. این امواج قوی و با نفوذ بالا با گذر از لایه اپیدرم و درم و همچنین چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد. هایفو با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند و موجب محکم تر شدن آن می گردد.

مزایای لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفوتراپی در سیتی سنتر اصفهان

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

هایفو تراپی برای انواع مختلف پوست اثربخش است، اما نتایج ممکن است بر اساس ساختار و خصوصیات پوست فرد متفاوت باشد

هرچند هایفوتراپی می‌تواند نتایج قابل توجهی ارائه دهد، اما مهم است که افرادی که انتظارات واقع ‌بینانه‌ای از نتایج این درمان داشته باشند این روش را انجام دهند.

چه کسانی نباید هایفوتراپی انجام دهند؟

عوارض هایفوتراپی

در کل عوارض هایفوتراپی خطرناک نیست و کاملا غیر تهاجمی می باشد و در صورت عوارض معمولا موقتی بوده و با گذشت زمان بهبود می یابند. عوارض شامل موارد زیر است:

آیا هایفوتراپی باعث لاغری صورت میشود؟

در هایفوتراپی صورت با تماس دستگاه هایفو بر روی پوست صورت علاوه بر لیفت و کشسانی پوست باعث لاغری صورت نیز می‌شود. هایفوتراپی با تابش اشعه اولتراسوند که بر پوست وارد می‌شود سبب ایجاد گرمایی در چند سطح بالایی پوست می‌شود. این گرما باعث آب شدن چربی‌های زیر پوست شده و به مرور سبب لاغری قسمت مورد نظر می‌شود.

آیا هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟

به طور کلی محدودیت سنی برای انجام هایفوتراپی وجود ندارد و درمان برای رفع اثرات پیری بر روی پوست شما طراحی شده است. بنابراین، افرادی که علائم پیری کمی‌روی پوست خود دارند، معمولاً کاندیدای درمان نیستند. علائم پیری در سنین مختلف برای افراد مختلف با توجه به عواملی مانند ژنتیک، محیط و شیوه زندگی ظاهر می‌شود و سن دقیقی برای انجام آن وجود ندارد.

مراقبتهای قبل از هایفوتراپی

مراقبتهای بعد از هایفوتراپی

تعداد جلسات هایفوتراپی

تعداد جلسات هایفو از یک جلسه تا حداکثر سه جلسه متغیر می باشد. همچنین باید مدت زمان بین جلسات هم به گونه‌ای تعیین شود که به پوست فرصت کافی برای ترمیم و بازسازی داده شود.

زمان اثرگذاری هایفوتراپی

تاثیر هایفو بر روی پوست به مدت 4 هفته بعد از انجام هایفوتراپی با توجه به نوع پوست و مهارت فردی متخصص نمایان می شود. در هر صورت باید به پوست و سلول های تولید کننده کلاژن و الاستین این فرصت را بدهید که بعد از تحریک توسط امواج التراسوند به تولید کلاژن بپردازند. پس از تولید کلاژن و الاستین لازم موجب از بین بردن چین و چروک ها و رفع افتادگی پوست می گردد.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عواملی مانند وسعت ناحیه درمان، میزان افتادگی پوست، مهارت و تخصص پزشک و مکان کلینیک و ... بستگی دارد.


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک فوقانی با برطرف کردن علائم پیری در ناحیه چشم و رفع افتادگی پلک رایج‌ ترین جراحی‌ های زیبایی چشم با هدف بهبود ظاهر پلک‌ های افتاده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27

همه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعدهمه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعد

عمل بلفاروپلاستی نه تنها به دلایل زیبایی انجام می‌ شود، بلکه در برخی موارد می‌ تواند مشکلات عملکردی مانند محدودیت دید را نیز بهبود بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

استریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستیاستریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستی

استریا یا ترک های پوستی به علت افزایش وزن یا کاهش وزن ناگهانی، بارداری و یا تغییرات هورمونی ایجاد شده و روی شکم ، ران ، بازو و سینه ها دیده می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19