رفع غبغب با هایفوتراپی

غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر عوامل مختلفی بروز پیدا می کند. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه، زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد را از بین می‌برد. امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن این وضعیت، مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از روش های کم تهاجم و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش هایفوتراپی می باشد. در این روش امواج اولتراسوند با شدت بالا و به روشی کنترل ‌شده به ناحیه تحت درمان تابانده می‌شوند و به طور کنترل‌ شده، آسیب‌های میکرو در لایه‌ های زیرین پوست ایجاد می‌ کنند. در پاسخ به این آسیب‌ها، روند بهبودی و بازسازی در پوست آغاز می‌شود و در نتیجه چربی‌های تجمع یافته در هم شکسته شده و پوستی که قبلاً حالت شل شدگی داشته بود، جمع می‌ شود و بافت آن انسجام پیدا می‌ کند. ایجاد آسیب کنترل‌ شده به بافت‌ها همچنین موجب تولید کلاژن جدید در پوست می‌ شود. بنابراین روش ‌هایفوتراپی نه تنها غبغب را به نحو مؤثری از بین می‌ برد بلکه با تحریک تولید کلاژن، موجب جوانسازی پوست و ایجاد فرم بهتر در ناحیه گردن و زیر چانه می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای رفع غبغب با هایفوتراپی

  1. روشی غیر تهاجمی و بی خطر
  2. بدون داشتن محدودیت سنی
  3. جوانسازی و زیباسازی پوست صورت
  4. بدون نیاز به دوره نقاهت
  5. نتیجه هایفوتراپی طبیعی
  6. بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  7. باعث تحریک پوست و کلاژن سازی
  8. بدون ایجاد زخم و برش در سطح پوست
  9. روشی سرپایی و بدون هیچ گونه عوارض و معایب
  10. ظاهر شدن نتایج در همان جلسه اول
هایفوتراپی رفع غبغب در اصفهان

تاثیر هایفوتراپی غبغب بر خط چانه

هایفوتراپی نه تنها با کاهش چربی موجب رفع غبغب میشود، بلکه پوست اطراف گردن،‌ چانه و خط فک را نیز لیفت و سفت میکند. درمان هایفو غبغب خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهبود می‌بخشد و می‌تواند در ایجاد خط فک و چانه و کوچک کردن غبغب مؤثر باشد.

روش انجام هایفوتراپی

در روز درمان باید حتماً با پوستی تمیز و بدون آرایش به مطب مراجعه کنید. پزشک نیز قبل از شروع درمان، ناحیه چانه و اطراف گردن را به طور کامل تمیز خواهد کرد و سپس یک ژل مخصوص بروی چانه شما اعمال میکند. این ژل همانند ژل مورد استفاده در سونوگرافی بوده و پس از اعمال آن،‌ دستگاه هایفو برروی گردن و چانه شما قرار میگیرد. شدت و میزان نفوذ امواج اولتراسوند نیز با توجه به ضخامت چربی زیر پوستی انباشته شده در ناحیه تنظیم میشود. این امواج مستقیماً به ناحیه مد نظر برخورد کرده و هیچگونه آسیبی به سایر نواحی وارد نمیکنند. هر جلسه هایفوتراپی غبغب معمولاً 30 الی 60 دقیقه زمان میبرد و نیازی به بی حسی ندارد؛ چرا که این روش کاملاً بدون درد است.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

مراقبت های پس از انجام هایفوتراپی

آیا رفع غبغب با هایفو درد دارد؟

پالس‌های الکتریکی ممکن است موجب بروز درد و ناراحتی بسیار جزئی و خفیف در برخی از افراد شود. در مواردی که بیمار نگران درد ناشی از این درمان باشد،‌ پزشک استامینوفن (تایلنول) یا یک داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن (ادویل) را برای او تجویز خواهد کرد.

کاندیدای مناسب و نامناسب هایفوتراپی

مدت ماندگاری هایفوتراپی غبغب

اثرات ناشی از این درمان را میتوان حداقل تا 18 الی 24 ماه حفظ کرد. به همین دلیل برای تداوم اثرات باید درمان‌های نگه‌دارنده و ترمیمی به صورت سالیانه انجام شوند.

هایفوتراپی غبغب چند جلسه است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی غبغب برای هر شخص متفاوت است و بستگی به آن دارد که چه میزان غبغب داشته باشید. معمولاً همه افراد به سه جلسه هایفوتراپی غبغب نیاز دارند .

هزینه هایفوتراپی غبغب

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان چین و چروک در پوست و … می‌‎ باشد.

عوارض هایفوتراپی


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک فوقانی با برطرف کردن علائم پیری در ناحیه چشم و رفع افتادگی پلک رایج‌ ترین جراحی‌ های زیبایی چشم با هدف بهبود ظاهر پلک‌ های افتاده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27

همه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعدهمه چیز درباره بلفاروپلاستی؛ مزایا و مراقبت های قبل و بعد

عمل بلفاروپلاستی نه تنها به دلایل زیبایی انجام می‌ شود، بلکه در برخی موارد می‌ تواند مشکلات عملکردی مانند محدودیت دید را نیز بهبود بخشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-23

استریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستیاستریا چیست؛ مهم ترین روش های درمان ترک پوستی

استریا یا ترک های پوستی به علت افزایش وزن یا کاهش وزن ناگهانی، بارداری و یا تغییرات هورمونی ایجاد شده و روی شکم ، ران ، بازو و سینه ها دیده می شود ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19