نواحی لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد استفاده از لیزر می باشد، که از لیزر قدرتمند یا نور پالسی شدید برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. این روش غیر تهاجمی بوده، به این معنی که هیچ برشی در پوست شما ایجاد نمی شود. از لیزر می توان برای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. افراد ممکن است این درمان را در هر قسمت از بدن خود انجام دهند، اما شایع ترین نواحی صورت، زیر بغل، ناحیه بیکینی، پشت و پاها هستند.اما باید به این نکته توجه داشت ، که مناطق قابل لیزر کردن مو های زائد برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد. در ادامه بیشتر به بررسی این تفاوت ها می پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

نواحی لیزر موی زائد صورت بانوان

لیزر صورت در بانوان به این صورت می باشد که با استفاده از یک دستگاه کوچک دستی برای رساندن پالس های نور لیزر به فولیکول های مو و در نتیجه از بین بردن موهای زائد اقدام می کنند. معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و ممکن است چندین جلسه برای نتایج مطلوب مورد نیاز باشد. خطرات و عوارض لیزر موهای زائد جانبی بالقوه این روش نیز شامل قرمزی، تورم و تحریک پوست می باشد. همچنین نواحی لیزر موهای زائد صورت در بانوان شامل موارد زیر است:

نواحی لیزر موهای زائد صورت آقایان

آقایان نیز می توانند برای رهایی از موهای زائد صورت از لیزر استفاده کنند. یکی از مهم ترین دلایل برای انجام لیزر صورت در آقایان، حفظ بهداشت و رفع مشکل پرمویی می باشد. تراکم بالای موهای زائد مردان در ناحیه صورت یکی از معضلات اساسی برای آنها می باشد زیرا ممکن است به دلیل عدم وقت در تمیز کردن این نواحی، امکان بروز حساسیت های پوستی و رشد انواع باکتری ها افزایش یابد. همچنین از نظر زیبایی نسز تاثیر زیادی دارد. بسیاری از مردان از وجود موهای زیرپوستی در بخش صورت، گله مند هستند و نمی خواهند در اطراف ناحیه ی مشخص شده ی ریش، هیچگونه مویی رشد نماید، که با توجه به این موارد بهترین راه حل برای مشخص نمودن ریش و حذف مابقی موهای صورت آقایان لیزر می باشد. نواحی لیزر موهای زائد صورت در آقایان شامل موارد زیر است:

نواحی لیزر بدن خانمها

لیزر موهای زائد تقریباً در هر ناحیه ای از بدن که موهای ناخواسته رشد می کند قابل استفاده است. لیزر میتواند در بخش هایی از بدن بانوان مثل پا (ساق پا ، ران) ، کمر، بیکینی، پشت، سینه، زیربغل ، دست و …انجام شود و اگر با دستگاه مناسب و یا زیر نظر پزشک مجرب انجام شود رضایت بخش باشد.

نواحی لیزر موهای زائد صورت و بدن

نواحی لیزر بدن آقایان

در مردان نیز می توان تا زمانی که رنگدانه کافی در فولیکول موهای ناخواسته وجود داشته باشدرا با لیزر درمان کرد. رایج ترین مناطق برای لیزر موهای زائد مردان عبارتند از:

چه نقاطی از بدن را نباید لیزر کرد؟

معمولاً لیزر موهای زائد در نواحی اطراف چشم، داخل گوش و در قسمتی از بدن که تاتو دارد توصیه نمی ‌شود و بهتر است از انجام لیزر این نقاط خودداری کرد.
همچنین اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را در قسمتی دارید که زخم، تبخال و یا ضایعه پوستی وجود دارد از لیزر موهای زائد این نواحی تا بهبود کامل خود داری کنید.

لیزر فول بادی چیست؟

لیزر فول بادی به معنای لیزر موهای زائد تمام بدن است که شامل قسمت های پایین پا، ساق پا، ران ها، باسن، لیزر موهای زائد بیکینی ، کمر، شکم، دور ناف، سینه ها، نوک سینه ها، مچ دست ها، ساعد، بازوها، زیربغل، گردن، غبغب، نیم تنه بالایی پشت و صورت می شود.

لیزر توتال بادی چیست؟

لیزر توتال بدن یک درمان زیبایی جامع است که هم صورت و هم بدن را پوشش می‌دهد. و در زمینه درمان‌های پزشکی و زیبایی به درمان‌هایی اطلاق می‌شود که بر کل بدن، از جمله صورت و بدن تمرکز دارند. این نوع درمان برای دستیابی به یک نتیجه جامع تر و فراگیرتر در لیزر موهای زائد است.

آیا میزان اثرگذاری لیزر موی زائد روی قسمت های مختلف بدن متفاوت است؟

میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد روی قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد و به طور کلی به عوامل زیر بستگی دارد:


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

معجزه میکرونیدلینگ برای صورتمعجزه میکرونیدلینگ برای صورت

میکرونیدلینگ دستگاهی با سوزن‌ های ریز است که به طور کنترل شده به پوست نفوذ می ‌کند و باعث تحریک فرآیند ترمیم طبیعی پوست می‌ شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک پایین یا تحتانی به کاهش چین و چروک ، پف و تیرگی‌ های زیر چشم کمک کرده و می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چشم ها داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک فوقانی با برطرف کردن علائم پیری در ناحیه چشم و رفع افتادگی پلک رایج‌ ترین جراحی‌ های زیبایی چشم با هدف بهبود ظاهر پلک‌ های افتاده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27