چرا برای لیزر موهای زائد کلینیک دکتر مینا دادگر را انتخاب کنیم؟

لیزر موهای زائد علاوه بر راحت کردن شما از شر شیو کردن های مدام و تحمل درد اپیلاسیون ، باعث سفید شدن و لطافت پوست همچنین جلوگیری از انواع بیماری های پوستی میشود. اما نکته مهم در انجام لیزر موهای زائد مراجعه به کلینیک معتبر برای نتیجه بهتر و موثر تر می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های بهترین کیلینک لیزر می پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

دارای کادر مجرب و با اخلاق
اپراتور لیزر موهای زائد باید باتجربه و دارای مهارت کافی در زمینه کار با دستگاه لیزر موهای زائد ، شناخت رنگ پوست و مو ، استفاده از طول موج مناسب برای هر فرد به نسبت رنگ پوست و ... باشد. زیرا عدم مهارت اپراتور لیزر موهای زائد می تواند عوارض لیزر موهای زائد را مانند آسیب و سوختگی در پوست ایجاد کند.
استفاده از تجهیزات و دستگاه های لیزر پیشرفته
بهترین کلینیک زیبایی باید دارای جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد با برند شناخته شده و تایید شده توسطFDA باشد.
مشاوره جامع و برنامه درمانی مشخص
از دیگر ویژگی های بهترین کیلینیک لیزر می توان به مشاوره جامع و دقیق قبل از درمان اشاره کرد. پزشکان و متخصصان کلینیک باید به شما درک کاملی از روش درمانی، نتایج مورد انتظار، مزایا و محدودیت‌های مرتبط با آن بدهند.
رعایت استاندارد های بهداشتی
اولین لایه‌ ی دفاعی بدن در برابر هجوم و نفوذ انواع باکتری‌ها، قارچ‌ها و بیماری‌های متفاوت پوست می باشد. با انجام لیزر سطح پوست تا مدتی کاملا آسیب پذیر و ملتهب و همچنین برای نفوذ ناهنجاری‌ها کاملا آماده می ‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک کلینیک لیزر نظافت صحیح و اصولی با محلول‌های ضد ویروس و تمیزی محیط است. بسیاری از بیماری‌های مقاربت جنسی از طریق دستگاه‌های آلوده قابل انتقال می باشد. پس مطمئن شوید که برای حفظ سلامت شما از سری‌های لیزر جدید و قابل تعویض استفاده می شود.
دارای نتایج خوب و قابل اعتماد
بررسی نظرات و تجربیات بیماران قبلی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین کلینیک لیزر کمک کند. مطالعه بازخورد و نظرات بیماران در مورد کیفیت خدمات، نتایج درمان و تجربه کلینیک در کنار تحقیق و پرسش از مراجعان قبلی، می‌تواند اطمینان و اعتماد بیشتری به شما بدهد.

کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان کجاست؟

کیلینک دکتر دادگر با داشتن کادر مجرب و با مهارت و بهره گیری از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در اصفهن، واقع در بهترین لوکیشن برای دسترسی راحت تر به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در اصفهان شناخته می شود.
آدرس و تلفن مرکز لیزر موهای زائد در سیتی سنتر اصفهان
اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم

09379720141

91091012 - 031

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ساخت کمپانی دکا ایتالیا می باشد که از تکنولوژی الکس سرد بهره می برد. این دستگاه با اسپات سایز 30 میلی متر باعث صرفه جویی در زمان مراجعه کننده میشود و یکی از جدیدترین و بهترین نوع از دستگاه های لیزر مو می باشد که برای اولین بار در اصفهان نصب شده.
این دستگاه کاربردی وسیع برای تمامی رنگ پوست و موها را دارد.برای پوست های تیره، برنزه، روشن و سبزه با موهای تیره و یا بلوند و یا کرکی را شامل می شود و همچنین تمامی موهای زبر و نرم و نازک را بدون درد و سوزش از بین خواهد برد. از بین بردن موهای زائد با استفاده از این دستگاه بالای 95% موفقیت آمیز می باشد.

نوع لیزر مورد استفاده در کلینیک دکتر مینا دادگر

در کلینیک دکتر مینا دادگر از جدید ترین و قوی ترین دستگاه الکس دنیا ساخت کمپانی ایتالیایی دکا استفاده می شود . این دستگاه برای اولین بار در اصفهان در کلینیک دکتر دادگر نصب شده است.

چرا برای لیزر موهای زائد کلینیک دکتر مینا دادگر را انتخاب میکنیم؟

کلینیک لیزر دکتر مینا دادگر با تخصص کافی در این زمینه و همچنین داشتن تمامی ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مطمئن ترین انتخاب برای انجام لیزر مو در اصفهان می باشد.


آدرس : اصفهان ، اتوبان شهید دستجردی، سیتی سنتر ، طبقه سوم
تلفن : 91091012 (031)درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیست قسمت و پیکیج های زیبایی

دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت

لطفا مشخصات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

معجزه میکرونیدلینگ برای صورتمعجزه میکرونیدلینگ برای صورت

میکرونیدلینگ دستگاهی با سوزن‌ های ریز است که به طور کنترل شده به پوست نفوذ می ‌کند و باعث تحریک فرآیند ترمیم طبیعی پوست می‌ شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-05

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک پایین؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک پایین یا تحتانی به کاهش چین و چروک ، پف و تیرگی‌ های زیر چشم کمک کرده و می‌ تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چشم ها داشته باشد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-31

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتهاجراحی بلفاروپلاستی پلک بالا؛ مزایا، ماندگاری و مراقبتها

بلفاروپلاستی پلک فوقانی با برطرف کردن علائم پیری در ناحیه چشم و رفع افتادگی پلک رایج‌ ترین جراحی‌ های زیبایی چشم با هدف بهبود ظاهر پلک‌ های افتاده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-27